مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

27 هفتگی تربچه

1391/8/14 13:34
نویسنده : مامان نسرین
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پری نازم تربچه کوچولو به سلامتی وارد هفته

شدیم و 11 هفته تا دیدار ما زمان باقیست هنوز بابایی برات اسم انتخاب نکرده خاله مریم میگفت من اسم مهسان رو خیلی دوست دارم بذارید مهسان ولی از اول هم با بابایی قرار گذاشته بودیم بچه دوم رو اون اسمش رو بذاره و من هم به قرارمون احترام میذارم و منتظر میمونم تا انتخاب کنه ولی دوست دارم زودتر بدونم چی میذاره اونم ناقلا نمیگه خیلی بده مگه نه .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مبین و متین
8 آبان 91 0:05
سلام شرمنده به خدا چنان در گیربیمارستان و کارهای روزمره هستم که اصلا فرصت نمیشه تو وبلاگ سری بزنم به هر حال ببخشید هنوز مادرم بستری هست تو بیمارستان مشهد


خواهش میکنم . انشاالله زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن و مرخص بشن
مامان جون نی نی
8 آبان 91 9:56
سلام عزیزم هفته 27 نی نی دخمل طلا مبارک باشه
ممنونم ازتون نسرین جون که اینقدر به فکر من بودید
خدا رو شکر بهترم و اومدم سر کار


مرسی خاله جون . خیلی خوشحالم که حالتون خوب شده.
مامان جون نی نی
14 آبان 91 10:31
عید شما و دخملهای قشنگتون هم مبارک باشه ممنونم ازتون که به ما سر می زنید