مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

29 هفتگی

1391/8/21 13:38
نویسنده : مامان نسرین
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی  هفته شد که همراه مامانی با غم و شادیم شریک هستی همنفسمی 9 هفته دیگه مونده بیای بغلم وقتی به این فکر میکنم که تا دو ماه دیگه و شاید کمتر همراه مامانی هم از ته دلم خوشحال میشم و لحظه شماری میکنم هم یه غم بزرگی میاد تو دلم . این روزها دیگه دارم بیشتر از قبل سنگینتر میشم و دردهای بیشتری به سراغم میاد و اذیت میشم ولی به خاطر روی ماه تو و اون حس مادری تحملشون میکنم دیگه باید دو هفته یکبار برم دکتر وضعیتمون رو چک کنه میبوسمت عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جون نی نی
21 آبان 91 13:47
جیگرتو خاله، ماشاا... به جون شیرینت محکم مامانی رو بچسب تا 9 هفته دیگه بپری بغل مامان نسرین گلم 29 هفتگیت مبارک شیرین عسل خاله
سپیده
21 آبان 91 13:48
سلام نسرین خانم. خوشحال می شم به وبلاگمون سر بزنید و در رای گیری شرکت کنید. ممنون. http://koodakeman91.niniweblog.com/
ماهانی قند و نبات
28 آبان 91 13:33
سلام عزیزم انشالله اومدن نی نی دومت به خیر و شادی باشه...و زندگیت رو شیرینتر کنه می تونم بپرسم این شکلکها و حروف و اعداد رو از کجا می یاری...من به همه شکلکها دسترسی ندارم یه بارم از یه جایی کپی کردم کل دستگاهم به هم ریخت..


خیلی ممنون خاله جون

آدرس وبتون رو درست برام بذارید تا آدرس شکلکها رو بتونم بدم