مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

31 هفتگی نازگلم

1391/9/19 1:18
نویسنده : مامان نسرین
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم نازگلم خوبی عشق من

مامانی خیلی خوشحاله که الان هفته شده که  مهمون دل مامانی به امید خدا 7 هفته دیگه مونده  که قدم تو زندگی ما بذاریFree Hello Kitty Smileys خیلی منتظر اون روزمmade by Laie . هفته گذشته هفته خیلی بدی بود برام .این چند روز هم غذای نذری خوردم که انشاالله روی شما تاثیر داشته باشه   الان بهترم توصیه های دکتر رو جدی تر گرفتم منتظر هفته دیگه هستم تا صدای قلب مهربونت رو بشنوم  دو روزه که احساس بهتری دارم و به چیزهای خوب فکر میکنم تقریبا بارداری سختی داشتم البته شما اذیتم نمیکردی شرایط بدنی من به هم ریخته بود در مورد روز زایمان با خانم دکترم صحبت کردم که مدام میخندید و بهم گفت که اگر شرایط مساعد باشه هفته آخر دی ولی گفت تو آمادگی زودتر رو داشته باش تا ببینیم خدا چی میخواد .تولد محدثه 16 دیماهه شما هم دیماه هستی منم بهمن ماهم هر سه مون متولد زمستونیم هوراااااااااا

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون نی نی
6 آذر 91 15:00
خوب خدا رو شکر که احساست بهتره احساس مادر بهش دروغ نمیگه حتما حال نی نی هم خوبه که شما احساس بهتری داری خیلی مواظب خودت و نی نی جون باش
مامان جون نی نی
6 آذر 91 15:06
ما هرسه تامون توی پائیز به دنیا اومدیم
شما هرسه تاتون توی زمستون به دنیا اومدین


چه جالب پس تولدتون مبارک.
من و دخترام زمستونی هستیم بابایی بهاره
مامان جون نی نی
7 آذر 91 13:15
من مهرم، بابایی آبانه، نی نی هم آذره



چه جالب خیلی باحاله سه ماه پشت هم تولد دارید

نیلوفر/مامانه روژینا
7 آذر 91 22:33
نسرین جان سلام.31هفتگی دخملی مبارک باشهعزیزم ممنون از راهنماییت خیلی واسه شیر دادن به روژینا بهم کمک کرد. انشالله که شما هم بسلامتی زایمان کتی ودخملی هم سر موقع وصحیح وسالم به دنیا بیاد.


سلام عزیزم. خواهش میکنم کاری نکردم خدارو شکر
انشاالله خدا رو شکر