مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

36 هفتگی عشقم دختر گلم

1391/10/9 23:29
نویسنده : مامان نسرین
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامان خوبی عسلم به سلامتی هفته با هم بودیم

و دیگه مدت کمی مونده تا بیای بغلم و روی ماهت رو ببوسم . هفته گذشته رفتم پیش خانم دکتر تا برگه بیمارستان رو بگیرم و دکتر بعد از شنیدن صدای قلب شما و چک کردن وزن و فشارم کمی حساب کرد و بهم گفت 4 بهمن بیا برای زایمان و من در کمال تعجب گفتم مگه نگفتید که هفته آخر دی ؟ که گفت نه اشتباه شده 4 بهمن بیا !!!!!!!!!!! و چون بابایی و مامانی میخوان 3 بهمن برن مکه با کلی خواهش قبول کرد که شما رو 2 بهمن بدنیا بیاره . پس تاریخ تولد شما میشه 2 بهمن البته اگر عجله ای برای زود بدنیا اومدن نداشته باشی 6 روز بعدش هم تولد منه .هوراااااا من و دخترم بهمن ماهی شدیم . دکتر اجازه رنگ و مش رو بهم نداد و گفت دو سه روز قبل زایمانت میتونی انجام بدی . تو این هفته میرم سونو تا روی ماهت رو ببینم گل خوشگل من.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)