مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

هفته 39

1391/11/1 12:31
نویسنده : مامان نسرین
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم  به سلامتی هفته رو با هم گذروندیم . هنوز باورم  نمیشه که فردا میبینمت نمیدونم چرا مدام تو فکرم و گریه میکنم و فکرای بدی میاد تو سرم البته خیلی ذوق دیدنت رو دارم ها و خیلی تصورات شیرینی ازت تو ذهن دارم و از تک تکشون لذت میبرم ولی مامانی واقعا نمیدونم چرا اینطور شدم . از سه شنبه تا حالا دردهای خیلی بدی اومده سراغم بعضی هاش واقعا نفسم رو میبره دکتر میگفت وارد دردهای زایمانی شدی و خیلی حواست باشه و آماده باش تا ببینیم چی میشه. دخترم تو کلوپ مامانای بهمن ماه سال 91 شرکت میکنم باورت نمیشه تو این روزا هی نینی های جدید متولد میشن و یه حس خاصی بهم دست میده برای دیروز 3 تا زایمان داشتن و امروز 2 تا برای فردا هم انشاالله شمایی فعلا تا ببینیم کسی اضافه میشه یا نه. مامانی شب به امید خدا میام و پست آخر بارداری رو میذارم تا بعد انشاالله با عکس نازت و خاطره زایمانم بیام .


080.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عطیه
1 بهمن 91 8:34
سلام خانومی خدارو شکر این 9 ماه رو به سلامتی گذروندی امیدوارم زایمان راحت و خوبی داشته باشی منتظر عکس نی نی ناز شماییم خدا شما و دخمل نازتون رو در پناه خودش حفظ کنه
مامان جون نی نی
1 بهمن 91 9:57
ان شاا... که به سلامتی زایمان می کنی و روی ماه مهدیست رو میبینی و خدا رو شکر می کنی
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
1 بهمن 91 14:50
ای جووووووووووووووووووووووووووونم فردا دیگه اومدنی هستی به سلامتی.. ایشاا...