مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

تولد 3 ماهگیت مبارک مهدیس جون

1392/2/2 15:31
نویسنده : مامان نسرین
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این پست رو میذارم بغلمی و داری به مانیتور نگاه میکنی و از خودت صدا در میاری . عزیزم تولد 3 ماهگیت مبارک .گل نازم 3 ماه میشه که زندگی ما رو شیرینتر کردی مامان رو ببخش که دیر به دیر برات آپ میکنم آخه کارام خیلی بیشتر شده و شما تقریبا تموم وقتم رو گرفتی و البته کارهای مربوط به محدثه هم هست و کارای خونه و من زیاد وقت نمیکنم به وبلاگت سر بزنم . خانم شدی عزیزم برای من و بابا و محدثه دست و پا میزنی و از خودت صدا در میاری و ما کلی ذوق میکنیم شبا تا دیر وقت بیداری جغجغه رو با دستهات میگیری و عاشق تلفنی قربونت برم

عکسهای تولد 3 ماهگیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان جون سیلوانا
3 اردیبهشت 92 10:22
مبارک باشه عزیزم
3 ماهگیت مبارک
ماشاا... چقده ناز شدی عزیزم خدا حفطت کنه


مرسی خاله جونی
نیلوفر/مامانه روژینا
4 اردیبهشت 92 22:22
3 ماهگیت مبارک نانازیه خاله. افرین عزیزم که جغجغتو میگیری ماشالله به این دختر زرنگ
مامان نسرین خسته نباشی واقعا نگهداری از این دخملهای کوشولو سخته درکت میکنم. ببخش که دیر بهتون سر زدم.منم مثل خودت دیر به دیر وقت میکنم که انلاین بشم


مرسی خاله که اومدی پیشم
خواهش میکنم عزیزم دخمل گلت رو ببوس
ارشیدا خانم
8 اردیبهشت 92 0:50
ماشاله خاله چقدر بزرگتر شدی در ضمن نازترررررررررررررررر


مرسی خاله چشماتون ناز میبینه
آرشیدا خانم
25 اردیبهشت 92 15:06
کجااااایی معلوم هست بیا دیگه


اومدم آخه خیلی کار دارم
آرشیدا خانم
28 اردیبهشت 92 4:11
کجااااااااااااااایی ؟؟؟
چراااااااااااااااااااااا نمیایی پس


اومدم عزیزم
آرشیدا خانم
30 اردیبهشت 92 15:05
چرا پست جدید نمیای بالا لااقل عکسای خوشملمونو بدار قربونش بریم
آرشیدا خانم
1 خرداد 92 0:39
آهااااااااااااااااای الووووووووووو کجایییییییییییییییی؟ تاریخ آخرین پستتو دیدی؟؟؟ بیا دلمون تنگ شده دخملت بزرگ شده؟
نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 1:00
با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم