مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

اولین غلت زدن مهدیس گلم در 4 ماه و 8 روزگی

1392/3/11 13:34
نویسنده : مامان نسرین
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من بالاخره شما هم غلت زدی و مامان رو حسابی خوشحال کردیقلب . چند روزی بود که حسابی داشتی تلاش میکردی که غلت بزنی ولی نمیتونستی تا اینکه دیشب 92/3/10 حوالی ساعت 9 بود که شام خونه عمه نیره بودیم و دیدم که دختر نازم اولین غلتش رو زد و کلی خوشحال بودی و میخندیدی ما هم برات دست زدیم و شما هی خندیدی ولی نتونستم ازت عکس بگیرم که تو اولین فرصت برات میذارم . دو شب پیش هم آماده کردمت بریم مهمونی و بعد گذاشتمت رو تخت خودم (البته با فاصله از لبه) تا موهای محدثه رو ببندم که دیدم افتادی روی زمین و خیلی شدید گریه کردی و آروم نمیشدی الهی فدات شم خیلی دردت گرفته بود فرداش هم دیدم پهلوت کبود شده فکر میکنم خورده به لبه تخت و من احتمال میدم شما اولین غلتت رو اون شب زده باشی تشویق

flowers.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر/مامانه روژینا
12 خرداد 92 1:09
اخی مهدیس جوووووووووووووونم. افرین که غلت میزنی .دیگه داری خانم میشی نانازی
الهی فدات بشم که از رو تخت افتادی خیلی ناراحت شدم. معلومه که شماهم مثله روژینا خیلی شیطون هستی عزیزم


ممنونم خاله جون.بله خیلی شیطونی میکنم
آرشیدا خانم
14 خرداد 92 0:47
سلام اولین غلت زدنت مبارک خوشجل من
ممنون از زحمات شما هم که با تجربه دومی بچه رو اینطوری تو 4 ماهگی کبودش کردی


سلام ممنون خاله جونی
خواهش میکنم کاری نداشت که
مامان جون نی نی
20 خرداد 92 9:41
عزیزم چرا خبری ازتون نیست
مهدیس حالش خوبه


چرا ما که هستیم عزیزم شما مسافرتی خانم خوشگله