مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

مهدیس و آرایشگاه مامان نسرین

1392/4/1 14:23
نویسنده : مامان نسرین
898 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان دیروز به تاریخ 92/03/31 برای اولین بار موهای خوشگلت رو کوتاه و مرتب کردم خیلی چهرت تغییر کرد و نازتر شدی و از دیروز تا حالا فندق صدات میکنیم آخه صورتت خیلی بامزه شده کلی شکلات ریختیم جلوت تا سرگرم بشی محدثه هم برات شکلک در آورد و بابا هم عکاسی میکرد و منم موهات رو کوتاه کردم در آخر هم بیقراری میکردی و بابایی بغلت کرد و من ادامه کارم رو انجام دادم و بعد یه حموم حسابی کردمت کمی خوابیدی و رفتیم خونه عزیز اونجا هم عمه ها و زنموها گفتن خوشگل شدی ولی متوجه نشدن موهات رو کوتاه کردی فقط مهدی پسر عمو فهمید و شب هم مهمون داشتیم و شما لطف خیلی زیــــــــــادی به مامان کردی و 2 ساعت خوابیدی و من کلی به کارهام رسیدم .پست بعدی مربوط به تولد بابا علی که دوباره میام برات مینویسم وکلی عکس میذارم. فردا شب تولد حضرت مهدی پارسال این موقع تو دلم بودی و مامان استراحت مطلق بود مدام خونه بودم و عصر دلم گرفته بود دکتر پله و بیرون رو برام ممنوع کرده بود چون فشارم خیلی بالا میرفت باباعلی گفت پاشو آروم حرکت کن بریم بیرون و رفتیم میدون خودمون 62 داشتند شیرینی پخش میکردن برداشتم خوردم و نیت کردم اگر سالم و سلامت دنیا بیای سال دیگه این موقع شیرینی پخش کنم و امروز سجده شکر به جا میارم که مثل گل تو خونمون هستی فردا حتما شیرینی میگیریم برات . عاشقتم

مهدیس جون قبل از کوتاه کردن موهاش

 

 

 

مهدیس در حال کوتاهی موهاش

 

 

 

مهدیس جون بعد از مرتب کردن موهاش و آماده حمام

 

و حالا بعد از حمام و خواب بسیار طولانی یک ربعه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
5 تیر 92 11:57
سلاااااام.مرسی که به ما سر زدی......ماشاالله چه دخملای نازی داریییی.مخصوصا مهدیس جون خدا حفظش کنه.از طرف من یه بوس خشمل ازش بکن......اجازه هست لینکت کنم


سلام خواهش میکنم عزیزم.مرسی لطف داری .
آرشیدا خانم
5 تیر 92 14:44
اوووووووووووووووه خانم بالاخره اومدن نباید یه خبری بدی نظر نخواستیم
راستی ماشاله مو حالا هم که اومدی با پست مو اومدی که ما رو دق بدی؟؟
نه بابا کار آرایشگری نی نی تم خوبه وا
میشه بگی چی تو حاملگیت ون خوردین؟
عزیزمی خاله ماشاله چقدر نازتر شدی چقدر بزرگ شدی

چند روزه خیلی کار دارم چشم میام
چرا دق خدا نکنه
خودم هم اینطوری پرمو بودم
مامان جون نی نی
8 تیر 92 10:30
مبارک باشه ماشاا... به این دختر چقدر ماه بودی ماهتر شدی عزیزم
خدا رو شکر که الان سالم و سلامت هست و داری خوشگلش می کنی


مرسی خاله جونی
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 2:49
میشه بیای وبم و به من رای بدی کد 199 هستم باید این کد و به شماره 20008080200 ارسال کنید این کارو میکنید پس حنما بهم خبر بدید ممنونم