مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

5 ماهگی مهدیسم

1392/4/8 13:40
نویسنده : مامان نسرین
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

خوشحالم که 5 ماه از زندگیت میگذره امیدوارم سالیان سال زنده باشی و من شاهد رشد و شکوفاییت باشم . تو این دو هفته خیلی پیشرفت داشتی مثلا چند روز پیش رو زمین دراز کشیده بودی قندون با کمی فاصله پیشت بود غلت زدی و انگشتهای خوشگلت رو زدی و قندون افتاد و یک قند ازش افتاد زودی برداشتیش و گذاشتی تو دهنت و من با کلی مشقت از دهنت درآوردمش . الان 3 روزه که دارم بهت حریره بادوم میدم و خیلی دوسش داری و بازهم میخوای . بغل هر کسی که باشی تا چشمت به من میفته دستهات رو باز میکنی تا بیای بغل من که این کارت کمی موجبات حسودی پدر گرامی شده ! دیگه خیلی راحت تر جابجا میشی و دمر میفتی بعد تلاش میکنی رو دستهات بلند میشی و ما تشویقت میکنیم و تو کلی ذوق میکنی الان به زور فراوان خوابوندمت تا این پست رو برات بذارم  ماشاالله خیلی شیطنت داری از بیرون رفتن خیلی خوشت میاد وقتی میبینی داریم آماده میشیم بریم کلی گریه میکنی تا زودتر بریم وقتی من روسریم رو سرم میکنم تا بغلت کنم بریم کلی ذوق میکنی و دست و پا میزنی انگار همون مهدیس دو دقیقه پیش نیستی که گریه میکرد.عاشق کاراتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساتیار
6 تیر 92 1:25
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان جون نی نی
8 تیر 92 14:16
آخه دد خیلی خوش میگذره مخصوصا با مامان و خواهر جون
دقیقا همه بچه ها همینطورین سیلوانای منم خیلی دوست داره بره بیرون و بگرده موقعی که سوار صندلی ماشین میشه از ته دل می خنده

آخی الهـــــــــــــی جیگرشو
مامان آرشیدا
10 تیر 92 19:29
خاله زود یه سری پیش ما بیا تو وبلاگ کار مهمی باهاتون دارم
مامان آرشیدا
10 تیر 92 19:30
عزیزم ماشاله چقدر زود بزرگ شدی عکسشم بذار دلم واسش تنگ میشه
آوا
12 تیر 92 20:42
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم
مامانی آرتین
16 تیر 92 10:06
عزیزم دختر خیلی نازی داری راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
18 تیر 92 1:52
5 ماهگیت مبارک گله نازم. ماشالله دیگه داری خانوم خانما میشی. دلم میخواد فشارت بدمو بوست کنم


مرسی خاله جونمیه بوس برای روژینا گلی