مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

7 ماهگی مهدیس جون

1392/6/4 11:32
نویسنده : مامان نسرین
998 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 1 ماه بزرگتر شدی شیرین تر و عسلتر شدی خدا رو شکر میکنم که شما رو دارم زندگی بدون شما برام  ممکن نیست عاشقتم . خیلی به من وابسته شدی و مدام دوست داری بغلم باشی یا من کنارت باشم و شما بازی کنی ولی خب نمیشه و مدام در حال گریه هستیگریه حدود سه هفته پیش یک هفته کامل مریض بودی و بعد آزمایش خون و ادرار متوجه شدیم که ویروس وارد بدن نازت شدهناراحت و مریض شدی جیگر مامان الان 3 هفته میشه که شما غذای کمکی رو خیلی بد و به سختی فراوان میخوری و فقط دوست داری که شیر منو بخوری و من خیلی اذیت میشم با کلی ذوق برات غذاهای مختلف درست میکنم و شما نمیخوری و مجبورم بریزم دور کاش میشد اشتهات برگرده آخه قبل مریضی خیلی خوب غذا میخوردی عصبانیدیروز وزنت کردم 7200 بودی ولی باید خوب بخوری تا وزن بگیری و قویتر بشی. چند روز پیش رفتیم مسافرت بابلسر و خیلی خوش گذشت و شما اصلا اذیت نکردی وقتی دریا رو دیدی چنان ذوقی کردی و با صدا مدام جیغ میزدی وقتی موج به پاهات میخورد با صدا از ته دل قهقهه میزدی و این باعث میشد که ما خیلی سرحالتر بشیم و بیشتر بهمون خوش بگذره کلی آبتنی کردی و کلی هم شن بازی و خیلی بهت خوش گذشت خدا رو شکر

وقتی آب بازی میکردی اینطوری جیغ میزدی

دیگه خوابت گرفته بود و نق میزدی

بعدش کلی شن بازی کردی با محدثه

من عاشق این دو تا عکسم

و مهدیس بعد یه آبتنی حسابی و شن بازی در حال خوردن هلو

سرحال بعد یه خواب دلچسب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زری
4 شهریور 92 18:47
سلام دوست جونیم هفت ماهگی نازدونه مبارک
همیشه به شادی و سفر عزیزم،عکسهام عالی شدن
ما باید چیکار کنیم تا این فسقلی ها یکم وزن بگیرن، دختر منم همینطوره قبلا خیلی خوب غذا میخورد ولی الان نه



سلام دوستم مرسی . نمیدونم والا دکتر مهدیس که میگفت غذاش رو به هر شکلی که دوست داره درست کن بهش بده منم کلافه شدم با اینا
مامان جون سیلوانا
6 شهریور 92 5:29
به به همیشه به سفر و تفریح با سلامتی ودل خوش ان شاا...
ماشاا... به این دو تا دختر که خیلی هم خانم هستن. البته نثل مادرشون


مرسی خاله جون شما هم همینطور. خوبی از خودتونه
آرشیدا
12 شهریور 92 0:08
اوه اوه ترکوندینا معبوم کلی بهتون خوش گذشته خوشگل خانم میبینم که کاملا مراقب اوضاع هستی که دوباره بچه نخوره زمین
چیگرتونو برم مخصوصا تو کوشولوی من


جات خالی سودی جون خوش گذشت آره خیلی مراقب بودم
مامان ندا
12 شهریور 92 13:21
همیشه به گردش عزیزم عکس خودته خیلی نازی


مرسی عزیزم چشمات ناز میبینه
نیلوفر/مامانه روژینا
15 شهریور 92 2:16
مهدیس جون ومامانی همیشه به گردش و سفر امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه . وااای عزیز دلم چقدر عکسات قشنگن کنار ساحل.یه عالمه بوووس برای مهدیس کوچولو
آرشیدا
17 شهریور 92 0:08
قربونت برم فشقل من روز نسرین جون روز دخترات مبارک
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 13:38
عروسک تو چقدر نازیییییییییییی