مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

مامانی نگران

1391/7/17 11:59
نویسنده : مامان نسرین
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان حالت خوبه گلم .

دیروز رفتم دکتر بهم گفت با وجود دردها و انقباضهایی که دارم احتمال زایمان زودرس وجود داره و من خیلی نگرانم . مامانی سعی کن تو دل مامان بمونی گلم میدونم که جات تنگه و تاریکه  ولی به نفع هر دوتامونه که شما حداقل 2 ماه دیگه تو دل مامانی بمونی آخه خطر زیادی برای شما وجود داره اگه زود بیایی که من حتی دوست ندارم بهشون فکر کنم  بابایی هم با شنیدن این موضوع تمام شب رو تو فکر بود بهم نگفت ولی من از چهرش فهمیدم و براش ناراحتم که تمام وقتش رو با دلهره میگذرونه و میترسه برای من و شما اتفاقی بیفته . منم سعی میکنم تا جایی که ممکنه به توصیه های دکتر  عمل کنم  سعی میکنم اواخر این ماه بقیه وسایل مورد نیازت رو تهیه کنم تا اگر خدایی نکرده هفت ماهه بدنیا اومدی چیزی کم نباشه قربون شکلت برم . سونوگرافی هم برام ننوشت گفت لازم نیست ولی صدای قلب مهربونت رو شنیدم دختر خوبی باش و تو دل مامانی بمون انشاالله دی ماه منتظرت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا قند عسل
17 مهر 91 13:24
سلام امیدوارم دخملیتون صحیح و سالم و سر موقع خودش بیاد تو بغلتون.


مرسی عزیزم
مامان جون نی نی
17 مهر 91 13:38
عزیزم نگران نباش ان شاا... اینطور نمیشه و سر موقع به دنیا میاد
دکتر بهتون گفت باید استراحت مطلق داشته باشید یا نه


انشاالله که به موقع بیاد مرسی از همدردیتون
نایسل
25 مهر 91 20:53
سلام گلم نمیتونستم واسه پستای بالای نمیتونم نظر بزارم گلممم مرسی واسه محبببتتت