مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

16 هفتگی

1391/5/22 11:52
نویسنده : مامان نسرین
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لپ لپ مامان خوبی عسلم

امروز وارد هفته شدیم و شما یک هفته بزرگتر شدی گلم دو هفته دیگه باید بریم برای سونوگرافی سلامت جنین و تعیین جنسیت برای اون روز دارم لحظه شماری میکنم   که تو مانیتور ببینمت آقای دکتر سجادیان هم که به طور کامل توضیح میده و آدم رو از نگرانی در میاره    
دوهفته دیگه میفهمم تو لپ لپ مامانی یه دخترconnie_32.gif شیرین زبون قایم شده یا یه پسر ناز .

راستی چهارشنبه 18 مرداد سالگرد ازدواج من و بابایی بود یه سالگرد چهار نفره ولی جشن نگرفتیم قرار بود بریم دربند یا لواسون شام بخوریم که رفتیم سر کوچمون ذرت مکزیکی خوردیم آخه بابایی خیلی بد حال بود که الان خوب شده شکر خدا خیلی نگرانش بودم.


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
22 مرداد 91 19:39
مرسی عزیززز دلم
الهی تن نی نی توهم سالم باشه فدات شممممم