مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

ماه گرفتگی

1391/9/9 11:22
نویسنده : مامان نسرین
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر نازم امیدوارم خوب باشی گلم.

دیروز ماه گرفتگی بود دخترم دوست داشتم از خونه بیرون نرم آخه مامانای حامله نباید به روی گرفته ماه نگاه کنند وگر نه یه لکه تو بدن نینی می افته حالا نمیدونم تا چه حد صحت داره البته از نظر پزشکی این موضوع کاملا رد شده و قابل قبول نیست حالا به خاطر اطمینان دوست نداشتم از خونه برم بیرون تا خدایی نکرده اتفاقی برای شما نیفته ولی خب مجبور بودم محدثه رو ببرم مدرسه و بعد هم کلاس زبان خیلی سعی کردم چشمم به ماه نیفته ولی ساعت 5:45 دقیقه که داشتم بر میگشتم خونه قرص ماه ناخوداگاه تو زاویه دیدم قرار گرفت البته چند بار. امیدوارم که این حرفها خرافات باشه و اتفاقی برای پوست زیبای شما نیفته ولی من کل دیروز رو ناراحت بودم از ناراحتیم شب تا صبح فقط خواب ماه گرفتگی رو میدیدم  و با وحشت از خواب بیدار میشدم البته از خدا خواستم که مشکلی برای پوستت پیش نیاد و من بهش اطمینان دارم پس دیگه بهش فکر نمیکنم . میبوسمت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شاهزاده خانم
9 آذر 91 22:46
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ ما سر زدید
شما هم وبلاگ قشنگی دارید و واقعا ماشاله به این حوشله که با داشتن یه دخمل ناناز دیگه اینقد منظم خاطرات هفتگی نی نی رو مینویسید من که نتونستم بازم افرین
یه درخواست هم داشتم من میتونم متن پست ثابتتونو داشته باشم؟

سلام خیلی ممنون عزیزم .
بله حتما میتونید استفاده کنید.
مامان جون نی نی
17 آذر 91 10:29
منم این چیزا رو شنیدم ولی نمی دونم چقدر صحنت داره
اون شب مادرم بهم زنگ زد و گفت که حتی دستت رو روی نی نی نگذار چون ماه گرفتگی همونجا می مونه
البته من روی صورت وحتی دست دیگران ماه گرفتگی رو دیدم
ان شاا... که هیچ اتفاقی نمی افته و مشکلی پیش نمیاد


انشاالله . من که سپردمش به خدا امیدوارم که طوریش نشه.