مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

34 هفتگی

1391/9/26 7:56
نویسنده : مامان نسرین
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی مامانی قربون اون دست و پا زدنت برم ممن که هر وقت صدای زنگ موبایل میاد کلی ورجه وورجه میکنیم و مامان رو به خنده میندازی. خوشگل من   هفته شد که با هم همسفریم و تنها 4 هفته دیگه روی ماهت رو میبینم انشاالله . چشم انتظارتم گلم خواهرت بیشتر . راستی دو هفته دیگه تولدزبانکده محصل محدثه ست دیروز رفتم براش کادو گرفتممحصل آخه پشت ویترین یه مغازه یه گوی موزیکال که توش دو تا عروسک بود دیده بود و دوستش داشت بهم میگفت مامان من آرزومه یه روز تو اون رو برام بخری محصلو من هم دیروز وقتی محدثه رو گذاشتم کلاس زبان و برگشتم خریدمش میدونم کلی ذوق میکنه عاشقشم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی کتی
26 آذر 91 8:42
سلام خوشحال می شم به من سر بزنی طرح های مخصوص شب یلدا هم اضافه شد www.taghvim2000.persianblog.ir
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ..✿
26 آذر 91 11:08
ای جونم....نی نی من37 هفته به دنیا اومد .
آخی یادش بخیر چه انتظار روزای آخر سخت بود


خدا حفظش کنه دختر نازتون رو
باران قلنبه
26 آذر 91 11:13
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
پرهام
26 آذر 91 14:17
سلام خدا حفظش کنه بوس


مرسی عزیزم
مامان سیلوانا
29 آذر 91 17:41
34هفتگی دختر طلا مبارک
عزیزم فرشته من تا زمینی شدنت فقط 4 هفته دیگه مونده این 4 هفته رو خوب رشد کن و به سلامتی با توی بغل مامان مهربونت


مرسی خاله جون سیلوانا جون رو ببوس