مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

35 هفتگی دخملی

1391/10/2 14:26
نویسنده : مامان نسرین
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی

 هفته از با هم بودنمون میگذره گل نازم و تقریبا 3 هفته دیگه مونده خیلی بیتاب دیدنتم . بابایی هم هنوز اسم برات انتخاب نکرده و این موضوع خیلی ناراحتم میکنه من هنوز نمیدونم چی باید صدات کنم و این عصبیم میکنه . راستی مامانی و بابایی هم میخوا 3 بهمن برن مکه و ما نمیتونیم بریم خونشون تازه خیلی نگران خاله و دایی هستم که تنها میمونند خاله که ترم آخرشه و راحت میشه ولی دایی هرروز باید بره و نمیتونن بیان پیش ما بمونن و ما هم نمیتونیم بریم خونشون اصل مطلب هم اینه که من برای ولیمه لباس ندارم اینقدر هم که بد هیکل شدم هیچی تنم نمیشه . موهام رو یه مدل خوشگل کوتاه کردم و هفته آینده هم رنگ و مش میکنم برای تولد خواهری و انشاالله هفته بعدش هم تولد شما آخ جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان جون نی نی
3 دی 91 11:30
سلام سلام عسل مسل خوبی دختر طلا دیگه چیزی نمونده
مامان شاهزاده خانم
4 دی 91 22:35
سلام میسی که به ما سر زدید وای خوش بحالتون من هنوز موندم چه مدلی کوتاه کنم موهامو و هنوز این کارا رو نکردم ایشاله که تولد هم خوش بگذره


سلام دوست جونیم خواهش میکنم وظیفه بود.
مرسی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
5 دی 91 1:10
اخی عزیزم.فقط 3 هفته مونده تا زمینی شدنت فرشته اسمونی.همه منتظرتیم تا روی ماهتو ببینیم . مامان نسرین دیگه اخراشه ولحظه دیداره قدر این روزا رو بدون.من خیلی دلم واسه روزای بارداریم تنگ شده درسته انتظار واسه دیدنش سخت بود اما از یک طرف هم بارداری روزای خیلی شیرینی بود انشالله که نی نی جون به سلامتی میاد تو بغلت .خانم کوچولو شما باید باروژینای من دوست بشیا.

میدونم دلن تنگ میشه ولی وقتی تنگی نفس و سنگینی و دردهای زیاد بهت غلبه میکنند دوست داری زودتر تموم بشه.
حتما دوست میشم خاله جون
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 2:16
اینقد تاپ تاپ تموم شدنشو نکن هااااااااااااااااااااا
یه روزی برا این روزا دلت اینقده تنگ میشه که همینکه به شکمت نیگاه کنی دلت برا پا زدنش اینقده تنگ میشه که نگو....مث الان من
با اینکه هستیم 8 ماهه تو آغوشمه


آره میدونم چی میگی یکبار تجربه کردم این حس رو ولی الان از روی درد و سختی اینطوری میگم.
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 2:18
خواهش میکنم یادت نره هااااااااااااااا
صدای قلبشو تو سنو ضبط کن.....................
که وقتی بدنیا اومد پشیمون میشی هااااا
من صداشو دارم..


چه نظر خوبی حتما این کار رو انجام میدم.
مامان جون نی نی
9 دی 91 8:59
خصوصی


خیالت راحت باشه خاله جون