مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

37 هفته

1391/10/17 13:48
نویسنده : مامان نسرین
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من   

هفته از با هم بودنمون میگذره حس عجیبی دارم مامانی اگر با وقتی که خانم دکتر داده به دنیا بیای 15 روز دیگه بغلمی تمام شرایط با هم بودنمون رو مهیا کردم کارهام رو کردم خونه تمیز و مرتبه اتاقتون آمادست و خیلی کارهای دیگه امروز هم رفتم برای تالار مامانینا لباس خریدم خلاصه آماده ام تا بدنیا بیای دیشب علایم اومدنت رو داشتم خیلی ترسیده بودم و تا صبح فکر میکردم هر لحظه آماده دنیا اومدن باشی ولی خدا رو شکر اتفاقی نیفتاد فردا هم نوبت دکتر دارم و منتظر شنیدن صدای قلب مهربونتم.

 

 

896448mp0p6sv4br.gif

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
18 دی 91 16:48
جگوری بگوری کجایی بیا بگو بینم خانم دکتر چی گفت بهتون............................دلمون شور زده لنگار
نکنه به دنیا اومدی هااااااااااااااااااااا
انیس جونی 37 هفته و5 روزه بود به دنیا اومد
راستی صدای قلبشو گفته بودم ضبط کنی یادت نرفته که


نه بدنیا نیومده دکتر سونو اجازه نداد ضبط کنم خیلی دوست داشتم ولی نذاشت بیذوق بود و خیلی بداخلاق
مامان جون سیلوانا
19 دی 91 12:23
37 هفتگیت مبارک

انگار به خیر گذشته
ان شاا... سر موقع به دنیا میاد عزیزم نگران نباش
یعنی الان کمتر از 2 هفته به دیدن روی ماه مدیس جون مونده
خدا رو شکر که تا اینجا هردوتون سالمین. از حالا بعد هم توکل به خدا ، سلامت باشید


مرسی خاله جون
فعلا بخیر گذشته انشاالله تا بعد
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
20 دی 91 5:05
ای دکتر بد............تو بیمارستان گوشیتو ببر اونجا میزارن...
البته من بدون اجازه دکتر دوربینمو روشن کردم گذاشتم تو کیفم....کل معاینه آخرم توش ضبطه ولی میخوام همون قسمتی صدای قلبشو گذاشت کات کنم بردارمش....
هنوز فرصت داری جان من یه کم از خودت ایده بده بیرون یه کاریش کن


باشه اگر بشه حتما
هنگامه
20 دی 91 15:46
نسرین جان ایشالله دخترت صحیح و سالم بیاد بغلت گلم


مرسی گلم