مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

هفته 38

1391/10/24 7:59
نویسنده : مامان نسرین
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیسم به سلامتی     رو با هم سپری کردیم همنفسم بودی مامانی فقط یک هفته تا دیدارمون باقی مونده دلشوره عجیبی دارم هم کل وجودم رو ترس و استرس فرا گرفته و هم دارم لحظه شماری میکنم برای دیدن روی ماهت و هم از اینکه از دل مامانی در میای ناراحتم چون الان کل وجودت فقط فقط مال مامانه ولی بعد مجبورم با دیگران تقسیمت کنم و تو روز به روز بزرگ و بزرگتر میشی مامانی و به نسبت حالا خیلی ازم دور میشی و من از این بابت خیلی غصه دارم والبته این یه حس مادرانست دیگه نمیشه کاریش کرد تو شاد باشی گلم زندگیم شاده . انشاالله که سلامت دنیا میای عشق من پس به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون نی نی
24 دی 91 10:58
ای جونم یک هفته دیگه چشممون به جمالت روشن می شه عزیزم


آره خاله جون انشاالله
دخملیـــــــــــــ
26 دی 91 14:40
وااااااااااااااااااااااااای یعنی دیگه اومدنی شدی......نکنه جا خوش کردی شیطون تو این چله زمستون
بابا بیا بیرون مامانی بینوات دیگه نفسش نمیاد بالا.....ایشاا...ببینمت حامله ای و روز شماری میکنی بچه ت تو 38 هفتگی بدنیا بیاد اون جوجه جا خوش کنه تو شکمت
عجب دعایت کردم مهدیس جون

خلاصه الان که دارم برات مینویسم مامانی سراز پا نمیشناسه از بس وسایلتو نیگا کرده و لباسای کوشولو موشولوتو نیگا کرده و تا زده
نمیدونم شاید الانم که دارم برات مینویسم تو تو شکمم مامانی تصمیم قاطع داری میگیری واسه اومدن...شایدم داری به ریش من میخندی و میگی...
باشه خاله نرگس به همین خیال باشین تا حالا حالا ها بدنیا بیام
ببین
جـــــــــــــــــــــــون من دیگه بیا

دوشنبه دارم میام خاله جون مامانم دعا میکنه همون روز بیام چون امتحانای سخت بابایی شنبه تموم میشه و 2 تا امتحان آسونش میمونه . انشاالله 2 بهمن دنیا میام.
مامان آرسن
27 دی 91 12:15
مادر بودن سخت ترین کار دنیاست .بچه که به دنیا میاد تازه می فهمی دوران حاملگی روزای خیلی آسون و بی دردسری بوده و خبر نداشتی . خدا همه بچه هارو حفظ کنه .انشاء الله نی نی ناز شما با قدم پر خیر برکت چشم به این دنیا باز کنه و تو آغوش گرم مامان و بابا بزرگ بشه


بله واقعا. خیلی ممنون عزیزم


سودی مامان آرشیدا خانم
28 دی 91 0:16
ایشالا به سلامتی گل قشنگمون میاد و خوشحالمون می کنه نگران نباش تازه وفتی نی نی تو بغلت میگیری به اوج خوبی و مهربونی خدا پی میبری و تمام غم و غصه هات از بین میرن


مرسی عزیزم انشاالله