مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

6 ماهگیت مبارک نخودچی

1392/5/3 12:06
نویسنده : مامان نسرین
890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک شیرین زبون مامان 6 ماهگیت مبارک نخودچی من .

چند روزه که خیلی گریه میکنی و بیتابیخمیازه به نظرم از دندوناته که میخوان بزنن بیرون . بغل من آرومی ولی وقتی زمین هستی یا پیش کسی از کنارت رد بشم کلی گریه میکنی تا بغلت کنم ناراحت حسابی برامون میخندی یه صداهایی هم از خودت در میاری که خیلی نازه . خاله و دایی هر روز زنگ میزنن و باهات تلفنی صحبت میکنن شما هم دوست داری و وقتی بغلت نمیکنم میری به سمت گوشی و برش میداری چند تا شماره میزنی و با عصبانیت منتظری که ازش صدای اونا رو بشنوی قربون دخمل باهوشم برم من ماچ خوب سینه خیز میری و داری تمرین میکنی برای 4 دست و پا رفتن  رو دستها و زانوها بلند میشی ولی نمیتونی جلو بری و تو همون حالت میمونی بغل دیروز بردمت واکسنت رو زدن داشتی سرنگ رو از دست خانم دکتر میگرفتی که غافلگیر شدی و یه گریه حسابـــــــــــــــــــــــــی خیلی دلم سوخت و ناراحت شدم از اون موقع هم حسابی کسل و بیحالی ناز نازی مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ندا
8 مرداد 92 0:29
ان شالله زودی مرواریدای خوشگلت دربیان وراحت بشی


مرسی خاله جون
مامان آرشیدا
12 مرداد 92 23:22
آفرین کاراش زودتر از آرشیداست
ما که هنوز منتظریمو از دندون خبری نیست


از دندون مهدیس هم خبری نیست ماهم منتظریم
نیلوفر/مامانه روژینا
19 مرداد 92 2:07
6 ماهگیت مبارک نخودچی.
الهی بمیرم که اوف شدی خاله ای.نازی. افرین دخمله باهوش که کم کم داری الو کردن رو هم یاد میگیری.مامانی از طرف من حسابی ببوسش

مرسی خاله جونی شما هم جیگرو ببوس
آرشیدا
21 مرداد 92 17:34
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان ندا
23 مرداد 92 11:21
آپم
مامان ندا
26 مرداد 92 14:01
نسرین جون نوژان دندون درآورده اونم دوتاچرافکرکردی دندون نداره ولی هرکاری کردم ازدندوناشم عکس بگیرم وبذارم تووبلاگش نذاشت


آخی مبارکه من فکر کردم هنوز در نیاورده