مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

تکون خوردنات

1391/5/2 14:53
نویسنده : مامان نسرین
206 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزی میشه که تو دلم ضربه های نبض مانندی که وارد میکنی رو احساس میکنم niniweblog.comالبته دکتر میگه زوده ولی من مادرم و تشخیصم اشتباه نیست niniweblog.comوقتی محدثه هم تو دلم بود همینطور احساس میکردم که دکترم میگفت اشتباه میکنی و وقتی داشت سونو میکرد با اینکه مانیتور به سمت خودش بود من بهش میگفتم که الان داری ضربه میزنی و الان تکون میخوری و فهمید که احساسم درست بود آخه مادر یه چیز دیگست قربونت برمniniweblog.com پس بنابر این شما حرکتت رو چند روزه که شروع کردی حدودا از روز 1391/4/20 به امید روزی که جون بگیری و با ضربه هات شکمم رو تکون بدی niniweblog.comعاشقونه دوستتون دارم مامانیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جون نی نی
24 تیر 91 16:46
ای جونم اون ضربات کوچولوته عزیزم ان شاا... به زودی زود بزرگتر میشی و شکم مامانی رو حسابی لگد مال می کنی و مامان نسرین رو خوشحال
مامان جون نی نی
25 تیر 91 10:53
خصوصیتونو چک کنید


منظورت رو متوجه نمیشم عزیزم
مامانی
26 تیر 91 14:07
ماشالا به نی نی جونت قربونش برم با اون تکوناش ایشالا زودی سالم میاد بغلت برای منم دعا کن