مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

22 هفتگی دختر نازم

1391/7/10 11:38
نویسنده : مامان نسرین
222 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ما وارد هفته شدیم هورررررااااا 16 هفته تا دیدار ما باقی مونده .

عزیز دلم لگدهات خیلی محکم شده و دل مامانی رو تکون میدی

 

 

جمعه با دوستای بابایی و عمه های من و عمو های من و مامانینا رفته بودیم پارک سرخه حصار خلاصه که همه میگفتن بچت پسره و من هم لو ندادم که دختری عمه هم سرم نمک ریخت که به روش خودش تشخیص بده که بهم گفت پسره چون بالای لبت رو دست کشیدی و من کلی تو دلم خندیدم بهشون Yahکه همشون اشتباه میکردند . دکتر سونو هم با شک بهم گفت دختری چون پاهات رو باز نمیکردی و دکتر هم با زحمت زیاد تونست ببینه نکنه پسر باشی آخه من برات لباس دخترونه خریدم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مبین ومتین
3 مهر 91 0:00
مرسی از حضورت انشاالله به سلامتی
مامان جون نی نی
3 مهر 91 10:25
22 هفتگی دختر ناز کوچولو مبارک باشه در نظر ما برای دیگران چقدر زود میگذره هفته ها ولی برای خودمون فکر می کنیم که دیر میگذره
مامان جون نی نی
10 مهر 91 10:59
هفته 23 دخمل طلا مبارک