مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

26 هفتگی خانومی

1391/7/30 13:19
نویسنده : مامان نسرین
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوم ما به سلامتی و خوشی وارد هفته   شدیم و 12 هفته تا دیدار ما باقی مونده . هفته سختی رو پشت سر گذاشتیم مامانی سرما خوردگی سختی گرفته بودم و مجبور شدم آنتی بیوتیک مصرف کنم  خدا کنه ضرری برای تو نداشته باشه . امروز رفتم تست دیابت و الان خیلی خسته ام 3 بار اینهمه پله رو رفتم پایین و اومدم بالا یک بار دیگه هم باید ساعت 4 برم دنبال محدثه و ببرمش آموزشگاه به امید روزی که باهم بریم دنبال خواهری که ذوق کنه . محدثه یه کار بامزه که میکنه اینه که میاد دست میذاره رو دل من و میگه بیسیم بیسیم از محدی به خواهری از محدی به خواهری - خواهری به گوشی حالت خوبه دوستت دارم و تو یه لگد محکم میزنی کف دستش و اون قهقهه میزنه و کلی میخنده قربون دخترای گلم برم . راستی خاله سهیلا بهم گفت وقتی تو به دنیا میای مسئولیت بردن و آوردن محدثه رو به عهده میگیره و من کلی خیالم راحت شد به امید روزی که اونم ازدواج کنه و نینی بیاره و ما محبتهاش رو جبران کنیم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
1 آبان 91 9:56
ای جونم مبارک باشه پرنس کوچولو.
آخی نازی چه احساسی داره به خواهر کوچولوش
ان شاا... که ضرر نداره عزیزم


مرسی خاله جون