مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

13 هفتگی عسلم

1391/5/8 10:47
نویسنده : مامان نسرین
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی  هفتگیت مبارک عزیز دلم ما هر سه تامون (بابایی محدثه من) خیلی ذوق داریم چون فردا میخوایم بریم سونوگرافی و گلمون رو niniweblog.comببینیم . بابایی و محدثه خیلی لحظه شماری میکنند niniweblog.comچون بار اولیه که تو رو میبینند    niniweblog.com  niniweblog.comمنم هم خوشحالم niniweblog.comو هم نگرانت امیدوارم که سالم باشی فردا بعد از سونو باید برم آزمایش غربالگری بدم . از راه دور میبوسمت گلمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون نی نی
31 تیر 91 12:40
ای جونم اینقدر حال می ده مخصوصا اگه توی سنو نخواد خودشو نشون بده
نی نی من که سه بار رفتم برای سنو آخرشم به حالت قهر برگشت چون خسته شده بود و خوابش میومد نمی خواست برگرده می خواست بخوابه
حالا اگه می دونی کجا می خوای بری برای سنوی غربالگری برو اول نوبت بگیر بعد خودت برو چون اینقدر شلوغ میشه که نی نی خسته میشه توی دل مامانش تا چه برسه به خود مادر


نوبت گرفتم برای فردا حالا به امید خدا ببینم چی میشه
مامان جون نی نی
31 تیر 91 12:43
ان شاا... که نی نی سالمه عزیزم نگران نباش
از تکون خوردنهاش دیگه باید متوجه میشدی که نی نی سرحاله به لطف خدا
اینقدر خوب و باحاله عزیزم


مرسی خاله جون آره قبول دارم خیلی لذت بخشه
نایسل
31 تیر 91 18:48
ایشالا مه سالمه عزیز دلم
نایسل
31 تیر 91 18:48
مامان جون نی نی
2 مرداد 91 9:55
سلام صبح بخیر سنو گرافی چی شد ؟ چرا نمیای بنویسی مامان نسرین ما منتظریم