مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

12 هفتگی فینگیلی

1391/5/8 10:48
نویسنده : مامان نسرین
186 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز  هفته شده که ما زندگی دو نفرمون رو شروع کردیم niniweblog.comخدا رو شکر اون علایم بد که برای تو خطرناک بود رفع شد از این بابت خیلی خوشحالم niniweblog.comولی دو روزه که گرما زده شدم و دیروز رفتم دکتر niniweblog.comو نوار قلب و آزمایش دادم که نوار قلب طبیعی بود ولی من حالم بهتر نشد . البته امروز علایم بهبودی دارمniniweblog.com . عصر قراره برم پیش خانم دکتر و خیلی خوشحالم که امروز تو سونو میبینمت ولی بابت آزمایشات غربالگری نگرانم امیدوارم به خیر بگذره . آقا جون هم از دیروز صبح تا به حال بیمارستانه niniweblog.comآخه سکته کرده و من خیلی براش ناراحتم   و اصلا دلم نمیخواد براشون اتفاق بدی بیفته بیا با هم دعا کنیم حالش زود زود خوب بشه . الان 1 ماهه که جایی نرفتم مهمونی . حوصلم سر رفته niniweblog.comامیدوارم خانم دکتر امروز خبرای خوبی بهم بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
24 تیر 91 16:45
عزیزم 12 هفتگیت مبارک باشه انشاا... این روزها رو به سلامتی پشت سر بگذاری و نی نی عزیز به سلامتی بیاد بغلتون