مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

هفته نوزدهم

1391/7/2 15:31
نویسنده : مامان نسرین
215 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من امروز وارد هفته از زندگی دو نفره شدیم .امروز یه اتفاق خوب میفته و من میفهمم خوشگل من دختره یا پسر   عصر ساعت 5 نوبت سونو گرافی دارم مرکز سونوگرافی گلستان و دکتر سجادیان . دل تو دلم نیست از فردا که باهات صحبت میکنم یا دخترم صدات میکنم یا پسرم و این خیلی حس خوبیه گلم . من و بابایی از اسم مانیا خوشمون اومده که فعلا تو اولویته تا بعد چی پیش بیاد عاشقتم هر چی که باشی فرقی برام نمیکنه

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
12 شهریور 91 15:47
اخی زودی به ماهم خبرشو بده عزیزززززم
نایسل
12 شهریور 91 15:47
ایشالاااا که منم ارادم بمونه لاغر شم
مامان زینب خانم
12 شهریور 91 15:51
سلام ممنون از حضورتان خیلی خوشحالم کردی
مامان جون نی نی
18 شهریور 91 9:55
مبارک باشه
بالاخره سه به یک شدید
امیدوارم سالم باشید در کنار همدیگه


انشاالله ممنون خاله جون