مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

وسایل خانوم خوشگله

1391/8/6 15:05
نویسنده : مامان نسرین
669 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام عکس تعدادی از وسایلت رو بذارم تا یادگاری برات بمونه . دیروز من و بابایی از طرف شما رفتیم برای محدثه هدیه خریدیم تا وقتی بدنیا اومدی انشاالله بهش هدیه بدی قربون دخترای گلم برم عاشقتونم

این قنداق فرنگیته عزیزم توش لالا کنی و خواهری رو ببریم مدرسه و بیاریم و مهمونیهای شاد بریم

 

 

قنداق فرنگی خانومی تا بره توش لالا کنه بره مهمونی و خواهرش رو ببره مدرسه و بیاره

این هم سرویس خوابته گلم البته گهواره زیبات هم جمع شده تو کارتونه به امید روزی که توش بخوابی و خوابهای رنگی و شیرین ببینی

و اینها هم چند تا سرهمی به خوشی بپوشی نازم

و لباسهای نخی راحتی

لباسهای مهمونی اولی به سلیقه دایی علی و دومی سلیقه محدثه جونه

اینهم کلاه زمستونی تا سر خوشگلت سرما نخوره

و اما این جورابهای زیبا که من عاشقشون هستم

ولباسهای زمستونی که مامانی معصومه زحمتش رو کشیده

این هم زیر انداز تعویض

دیگه عکس بقیه رو نذاشتم با عرض پوزش گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون نی نی
8 آبان 91 10:01
چه لبلسهای شیکی خریدین خیلی خوشگل هستن مبارک باشه ان شاا... سر موقع به دنیا میاد و میپوشه و خوشگلیاشو بیشتر نشون میده این نی نی ناز ما
چه دایی و خواهر خوش سلیقه ای داری نی نی خدا برات حفظشون کنه عزیز کوچولوی من


مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه ممنون از لطفت خاله جون
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ..✿
26 آذر 91 11:07
ای فدای اون لباسای نیم وجیبیت خاله جونم.......
باعث افتخار منه که شکلکام از اولین روزهای زندگی عشق قشنگتون همراهتونه..........
عزیزم من که کلیک کردم میشه کپی کرد
فقط نمیشه کلشونو با هم کپی کرد و باید یکی یکی کپی کرد...
این کارو فقط بخاطر عزیزایی کردم که بی ملاحظه زحمات ما میان همه رو کپی میکنن و میزارن تو وبلاگای خودشون بدون اجازه ما
دوباره امتحان کنید
دوستون داریم راستی به وبلاگ اصلی دخترمم بیاین خوشحال میشم گلم


من که واقعا ممنونم از زحماتتون مرسی که پیش ما اومدید