مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

30 هفتگی دخر نازم

1391/9/19 1:18
نویسنده : مامان نسرین
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان جیگر من مبارکه یک هفته بزرگتر شدی هفته شد که همراه مامانی و انشاالله 8 هفته دیگه تو بغل مامانی الان که دارم مینویسم تند تند داری سکسکه میکنی و لگدهای محکم نثار دل مامان میکنی امروز صبح یه اتفاق جالب افتاد تازه از خواب بیدار شده بودم محصل
ولی شما هنوز لالا بودی که محدثه اومد دهنش رو گرفت کنار دل من و گفت سلام صبحت بخیر خواهری که یهو یه لگد خیلی خیلی محکم زدی طوری که دل مامانی  خورد تو دهن محدثه اونم خیلی خوشش اومد و هی باهات حرف زد و تو هی با لگدهات جوابش رو دادی خلاصه  محدثه خیلی لذت برد و هی میخندید و برای من هم خیلی با هیجان بودFlower دوستتون دارم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگاری
28 آبان 91 14:01
سلام مامانی
کلی نشستم وبلاگت رو خوندم
کلی مواظب خودت و ن نی باش
کلی هم محدثه رو بوس کن


چشم حتما مرسی از محبتتون
مامان جون نی نی
28 آبان 91 15:13
مبارک باشه 30 هفتگیت دخمل طلا
ای جونم این عشق بازیهای خواهریتونه
خدا هردوتاشونو حفظ کنه


مرسی خاله جون
سارا 91
29 آبان 91 8:25
سلام عزيزم خوبي؟ دختراي نازت خوبن؟ مرسي به وبلاگم سر زدي دخترامون هم سن هستند ايشاله 8هفته باقي موندرو به خوبي طي كني عزيزم


مرسی خاله جون شما هم همینطور
نیلوفر/مامانه روژینا
4 آذر 91 20:23
سلام عزیزم/30 هفتگی دخملی مبارک باشه. نسرین جان ممنون از اینکه به وب روژینا اومدی ومرسی از راهنماییت بابت شادونه بو داده. همین کارو کردم وشادونه بو داده خوردم والان 2 روزه که روژینا شیر منو میخوره اما من فکر میکنم که سیر نمیشه و در کنار شیر خودم مواقعی که خوابه شیر خشک هم بهش میدم تاسیر بشه. به نظر شما درسته یا اصلا بهش شیر خشک ندم

مرسی خاله جون
خدا رو شکر که نازدونه می می میخوره