مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات مهدیسم

اولین حمام دختر نازم

1391/11/8 16:23
نویسنده : مامان نسرین
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیس جون دیشب برای اولین بار خودم حمومت کردم مامانی خیلی مزه داد من و شما و محدثه جون با هم رفتیم حمام و یه اتفاق جالب  افتاد گرسنه بودی و من گذاشتمت زیر سینم تا شیر بخوری بعد شما سرت رو بلند کردی و یه نگاه عمیق که پر از محبت بود رو نثار مامانی کردی و بعد خیلی آروم سرت رو گذاشتی روی سینه من اون لحظه زیبا رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم و من تو اون لحظه هر کسی رو که  تو خونه بود صدا کردم تا این صحنه زیبا رو ببینند . و من دلم رو خوش کردم که خسته شدی و یه شب خوب و راحت رو پیش بینی میکردم که خیالی بیش نبود و شما بعد از نیم ساعت سرحال بیدار شدی و تا 5 صبح بیدار بودی و با چشمای نازت نگاهم میکردی مامانی عاشق اون نگاه کردناتم . راستی امروز تولدمه و من زیباترین هدیه رو از طرف خداوند گرفتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
9 بهمن 91 7:45
تولد نی نی تون مبارک تولد خودتون هم مبارک خانومی
مامان جون نی نی
9 بهمن 91 9:44
تولد تولد تولدت مبارک آخی نازی چه حس قشنگیه ان شاا... که همیشه سالم و سلامت باشید.
مامان جون نی نی
9 بهمن 91 9:46
چند تا عکس جدید بگذار